КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
.
Посилання
Дем’янчук О. Особливості професійного становлення педагога. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії: зб. матеріалів конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. С. 226–230.
Захаров А. Сучасні аспекти підготовки викладачів до інноваційної педагогічної діяльності в Україні. Ресурсно‐орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: матеріали III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2023 р.). Полтава, 2023. С. 125–132.
Зязюн І. Краса педагогічної дії: навчальний посібник для вчителів, аспірантів, студентів середніх та вищих навчальних закладів. К.: Українсько-Фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1997. 302 с
Мартиненко С. Діагностування особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи: теоретичні основи та технології. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського: зб. наук. праць. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2011. Випуск 34. С. 377–382.
Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: монографія / за ред. О. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. I. Франка, 2009. 504 с.
Психологія людини: Л.С. Виготський та сучасна наука: зб. ст. / за ред. М. Папучі. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. Вип. 1. 127 с.