ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НЕПЕРЕРВНОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вікторія Савіцька Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Вікторія Савіцька, Західноукраїнський національний університет

    кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри освітології і педагогіки

Посилання

Аніщенко О. В. Розвиток цифрових компетенцій педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих – актуалітет педагогічної науки і практики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2020. Вип. 55. С. 206–214.

Генсерук Г. Р. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2019. Вип. 6. С. 8–15.

Алексєєнко-Лемовська Л. Феноменологічна багатоаспектність неперервної освіти в умовах цифровізації. Society. Economy. Digitalization. 2024. Вип. 2. С. 50–67.

Belda-Medina J. Promoting inclusiveness, creativity and critical thinking through digital storytelling among EFL teacher candidates. International Journal of Inclusive Education. 2023. Vol. 26 (2). Р. 109–123.

Dudka T., Chumak M. Electronic educational resources as a tool for increasing the effectiveness of blended learning: challenges and prospects. Academic Notes. Series: Pedagogical Sciences. 2024. Vol. 213. Р. 271–275.

Оstanina N. (2023). Continuous education as factor of increase of professional level. Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution. 2023. Vol. (3). Р. 494–502.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НЕПЕРЕРВНОСТІ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 347-350. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/582