ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НЕПЕРЕРВНОСТІ ОСВІТИ
Анотація
.
Посилання
Аніщенко О. В. Розвиток цифрових компетенцій педагогічного персоналу у сфері освіти дорослих – актуалітет педагогічної науки і практики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2020. Вип. 55. С. 206–214.
Генсерук Г. Р. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2019. Вип. 6. С. 8–15.
Алексєєнко-Лемовська Л. Феноменологічна багатоаспектність неперервної освіти в умовах цифровізації. Society. Economy. Digitalization. 2024. Вип. 2. С. 50–67.
Belda-Medina J. Promoting inclusiveness, creativity and critical thinking through digital storytelling among EFL teacher candidates. International Journal of Inclusive Education. 2023. Vol. 26 (2). Р. 109–123.
Dudka T., Chumak M. Electronic educational resources as a tool for increasing the effectiveness of blended learning: challenges and prospects. Academic Notes. Series: Pedagogical Sciences. 2024. Vol. 213. Р. 271–275.
Оstanina N. (2023). Continuous education as factor of increase of professional level. Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution. 2023. Vol. (3). Р. 494–502.