ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Роман Шемечко Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Моторіна В., Різак Г., Небеленчук І. Педагогічні стратегії впровадження штучного інтелекту в освітній процес закладів вищої освіти України. Вісник науки та освіти. 2024. № 9 (27). С. 937–951. URL: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-9(27)-937-951

Січкар С., Денисюк І. Особливості використання штучного інтелекту в освіті: проблеми і перспективи. Суспільство та національні інтереси. 2024. № 7 (7). С. 348–359. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/article/download/16273/16345

Чикурова О., Чайка В. Потенціал ChatGPT в освітньому процесі початкової школи. Сімдесят другі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Львів, Україна – м. Переворськ, Польща, 22 лют. 2023). Львів – Переворськ, 2023. C. 120–123. URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-4251/

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 352-353. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/584