ТЬЮТОРСЬКІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВЧИТЕЛЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД В ГАЛУЗІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Валентина Шиманська Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Альохін М. М. Тьюторський супровід соціального розвитку учнів початкової ланки приватної школи як інноваційна соціально-педагогічна технологія. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського - Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. № 2 (131). С. 87–94.

Гармаш О. М. Тьюторська компетентність як феномен теорії та практики професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.

Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. Вип. 65. С. 26–31.

Іващенко М. В. Формування готовності студентів вищих педагогічних навчальних закладів до діяльності тью-тора: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 ; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. Харків, 2011. 20 с.

Кравцова Т. О. Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти. Наукові записки. Серія «Педагогічні науки». 2019. Вип. 182. С. 86–90.

Про освіту: Закон України від 05.09.2017 р. No 2145-VIII / Верховна Рада України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Швець Т. Е. Професійні компетентності вчителя-тьютора закладу загальної середньої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2023. № 2. С. 40–48.

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ТЬЮТОРСЬКІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВЧИТЕЛЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД В ГАЛУЗІ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 353-356. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/585