ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ: АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ
Анотація
.
Посилання
Цареградська К. В. Використання навчально-рольових ігор для розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів-магістрів економічних спеціальностей. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. Випуск 1. С. 150–153.
Шулигіна Р. А. Ділова гра в структурі формування професійної компетентності майбутніх вихователів. Наукові студії: зб. наук. праць. За матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Практична психологія: від фундаментальних досліджень до інновацій» (23 листопада 2018 р.) / за заг. ред. Е. А. Панасенко. Слов’янськ: ТОВ «Видавництво «Друкарський двір», 2018. Вип. 4. С. 217-221. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/12217/1/komun_komp.pdf.
Шулигіна Р. А., Довбня С. О. Формування професійної компетентності майбутнього вихователя : організація навчання через ділову гру. Теоретичні і технологічні засади професійної підготовки здобувача вищої освіти до формування соціально успішної особистості у дитинстві: колективна монографія / В. П. Андрущенко та ін.; за заг. ред. акад. В. П. Андрущенка. Київ: Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. С. 263–289.
Erickson R. Y. Play Coutributes to the Full Emotional Development of the Child. Education. 1984. V. 105. N 3. Pp. 261–263.
Tansey P. Y. A primor for simulation. Vol. 1. 1981.