ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДОШКІЛЬНЯТ
Анотація
.
Посилання
Олійник О. М. Театрально-ігрова діяльність в умовах дошкільного навчального закладу: навч.-метод. посіб. Кам’янець-Подільський, 2017. 163 с.
Писарчук О., Гладун Л. Гумористична театралізована діяльність як засіб формування soft skills в дошкільній та початковій освіті. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». Ужгород: УНУ, 2023. Вип. 1(52). С. 141–147.
Писарчук О. Емоційний розвиток дітей дошкільного віку: роль гри як провідної діяльності. Педагогічний процес: теорія і практика. 2020. № 3. С. 45–50.
Писарчук О. Т. Розвиток інтелектуально-емоційної сфери старших дошкільників та учнів початкової школи засобами гумору. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених ДДПУ ім. І. Франка. Дрогобич: Гельветика, 2023. № 62. Т. 2. С. 268–272.