ЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • Віта Тарасюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Жуковська А. Ю. Маркетинг медичних послуг в умовах цифровізації. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 6. С. 41-45. URL: https://repo.btu.kharkiv.ua/items/67403fae-bd27-4b9f-9a47-04f399b54c92

Жуковська А. Маркетинг телемедичних послуг: особливості здійснення та значення для системи охорони здоров’я. Економічний аналіз. 2023. Том 33. № 4. С. 321-333. DOI: https://doi.org/10.35774/econa2023.04.321

Жуковська А. Ю., Длугопольський О. В., Лесик О. Ф. Інструменти маркетингової діяльності медичних закладів на ринку медичних послуг. European Vector of Economic Development. 2025. № 2 (39). С. 58-76. DOI: https://doi.org/10.32342/3041-2153-2025-2-39-5

Zhukovska, A., Brechko, O., Zheliuk, T., Chygur, O., Shushpanov, D., Nytka, O. Information System and Technologies in the Health Care Management. 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT) (26-28 September, 2022). Spišská Kapitula, Slovakia, 2022. pp. 249-254. https://doi.org/10.1109/ACIT54803.2022.9913132

Завантаження

Опубліковано

27.11.2025

Як цитувати

“ЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ”. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ, Nov. 2025, pp. 500-4, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/itvmpu/article/view/1049.