КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Вадим Блонарович Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Андронік О. Л., Воронін А.В. Можливості та загрози електронної комерції в Україні. Економіка і організація управління. Донецький національний університет. Вінниця, 2021. № 4 (44). С. 118-130.

Августин, Р. Теоретико-методичні засади управління соціальною відповідальністю суб’єкта сфери споживчих послуг. Development Service Industry Management. 2024. №1. С. 173–177. URL: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(25) (Дата звернення: 30.10.2024).

Завантаження

Опубліковано

27.11.2024

Як цитувати

“КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ”. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ, Nov. 2024, pp. 60-62, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/itvmpu/article/view/607.