РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У ВПРОВАДЖЕННІ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Максим Гевко Західноукраїнський національний університет Автор
  • Роман Коблянський Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Крисько Ж.Л. Роль комунікацій в системі управління організацією. Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах інноваційного розвитку економіки: зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю [м. Тернопіль, травень 2020 р.] Тернопіль: ТНЕУ, 2020. С. 100-103. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38644

Завантаження

Опубліковано

27.11.2024

Як цитувати

“РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У ВПРОВАДЖЕННІ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ”. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ, Nov. 2024, pp. 97-99, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/itvmpu/article/view/617.