РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В РОЗВИТКУ МЕХАНІЗМІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • Олена Крук Західноукраїнський національний університет Автор
  • Дар’я Марценюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Смачило. І. І. Комунікації та комунікаційний процес в діяльності сучасного офісу. Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах війни та післявоєнної відбудови України: матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю [Тернопіль, 31 травня 2022 року]. Тернопіль: ЗУНУ. 2022. С. 178-181. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/44954/1/ZBIRNIK_31_05_2022.pdf

Завантаження

Опубліковано

27.11.2024

Як цитувати

“РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В РОЗВИТКУ МЕХАНІЗМІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ”. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ, Nov. 2024, pp. 208-10, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/itvmpu/article/view/649.