БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В КОНКУРЕНТНОМУ ПОЗИЦІОНУВАННІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • Ірина Куприсюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Жуковська А., Чигур О. Інноваційні технології надання медичних послуг. Інноваційна економіка. 2022. № №1 (90). с. 60 – 66. DOI: 10.37332/2309-1533.2022.1.8

Маркетинг в охороні здоров’я: навч. посіб. для самостійної роботи / уклад. О. І. Сердюк, Б. А. Рогожин, О. А. Короп, Н. В. Просоленко, В. І. Крупеня. – Х.: ХМАПО, 2022 – 64 с.

Харченко Н. В., Харченко О. В., Костріков А. В. Основи маркетингового управління у лікарнях. Інвестиції: практика та досвід. 2022. № 7 – 8, с. 5 – 9. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2022.7 – 8.

Завантаження

Опубліковано

27.11.2024

Як цитувати

“БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В КОНКУРЕНТНОМУ ПОЗИЦІОНУВАННІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я”. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ, Nov. 2024, pp. 218-20, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/itvmpu/article/view/652.