МОТИВУВАННЯ У ПОВЕДІНЦІ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • Вікторія Андреєва Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021. 251 с.

Котлер Ф., Катарджая Г, Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМБУКС, 2019. - 208 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Григорчук Т.В. Маркетинг [Електронний ресурс]: навчальний посібник. URL: https://sites.google.com/site/marketingdistance/.

Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Поведінка споживачів: Навч. пос. Київ: Центр учбової літератури, 2019. 176 с.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“МОТИВУВАННЯ У ПОВЕДІНЦІ СПОЖИВАЧІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 12-14, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/138.