ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПРАВОВІ ОРІЄНТИРИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ

Автор(и)

  • Олена Андрієнко Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Олена Андрієнко

    Заступник директора з правових питань Publicis GroupeUkraine, членкиня Експертного комітету з питань розвитку сфери штучного інтелекту в Україні при Міністерстві цифрової трансформації України, членкиня Наглядової ради Всеукраїнської Рекламної Коаліції 

Посилання

Рекомендації з відповідального використання ШІ в медіа (Мінцифра, Нацрада з ТБ та радіомовлення, МКІП, січень 2024). URL: https://dslua.org/wpcontent/uploads/2024/01/Rekomendatsii_SHI_media.docx.pdf (дата звернення: 01.05.2024)

Рекомендації щодо використання ШІ для створення журналістських матеріалів (Комісія з журналістської етики, жовтень 2023) URL:

https://cje.org.ua/statements/rekomendatsii-komisii-z-zhurnalistskoi-etyky-shchodovykorystannia-shtuchnoho-intelektu-dlia-stvorennia zhurnalistskykh-materialiv/ (дата звернення: 01.05.2024)

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПРАВОВІ ОРІЄНТИРИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 15-16, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/139.