ВІДМІННОСТІ МІЖ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖАМИ

Автор(и)

  • Наталія Андросюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с.

Хрупович Світлана. Моделювання каналів розподілу при електронних продажах. Світ економічної науки. Збірник тез міжнародної науковопрактичної інтернет конференції. Тернопіль. 2017. №5. С.121-123.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ВІДМІННОСТІ МІЖ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖАМИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 17-18, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/140.