СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • Богдана Антонюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Програмні продукти для торгівлі [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://chm-s.com/ua/produkty/.

Компанія «МініСофт» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://minisoft.com.ua/article/yaka-programa-potribna-rozdribniy-torgivli.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:

https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 22-23, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/142.