ВПЛИВ ВІЙНИ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ТА НЕЙРОМАРКЕТИНГ

Автор(и)

  • Олександр Базан Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Крючко К. Маркетинг воєнного часу: як змінилася поведінка споживачів під час війни? Чи потрібний бренд у воєнний час? Як має змінитися підхід до маркетингу? URL: https://cases.media/article/marketing-voyennogo-chasudoslidzhennya-havas-village-ukraine (дата звернення: 1.05.2024)

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ВПЛИВ ВІЙНИ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ТА НЕЙРОМАРКЕТИНГ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 26-27, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/144.