ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОДУКТУ В ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖАХ

Автор(и)

  • Вікторія Банира Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021. 251 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:

https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167

Петриченко А. Тренди онлайн-торгівлі після вторгнення: що, де і як купують в Україні та світі 2022-202. 2023. URL: https://shopexpress.ua/ukr/blog/ecommerce-trends-after-invasion/.

Конкуренція або зближення онлайн і офлайн торгівлі: де шлях до підвищення прибутку? URL: https://ua-retail.com/2021/06/konkurenciya-abozblizhennya-onlajn-i-oflajn-torgivli-de-shlyax-do-pidvishhennya-pributku/.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОДУКТУ В ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖАХ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 30-32, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/146.