НЕГАТИВНІ І ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Вікторія Банира Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Юрченко В. Штучний інтелект у маркетингу: переваги та ризики використання генеративних моделей для створення контенту та поліпшення взаємодії з клієнтами. 2023. URL: https://cases.media/en/article/shtuchnii-intelektu-marketingu-perevagi-ta-riziki vikoristannya-generativnikh-modelei-dlyastvorennya-kontentu-ta-polipshennya-vzayemodiyi-z-kliyentami.

Талімончук Т. ШІ в маркетингу: приклади та юз кейси. 2024. URL: https://claspo.io/ua/blog/ai-in-marketing-examples-and-use-cases/.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“НЕГАТИВНІ І ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 33-34, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/147.