ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ЧЕРЕЗ НАЛАШТУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ

Автор(и)

  • Лілія Берданова Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

11 personalization strategies (backed by unique research). SuperOffice CRM | Turn relationships into revenue.

URL: https://www.superoffice.com/blog/personalization/ (date of access: 02.05.2024).

Cuker’s 2023-2024 digital trends report. Cuker Agency. URL: https://www.cukeragency.com/cukers-2023-2024-digital-trends-report/ (date of

access: 02.05.2024).

Karandin M. Personalization in retail: executive’s guide. Software Development Company - N-iX. URL: https://www.nix.com/personalization-inretail/ (date of access: 02.05.2024).

Mehta J. The role of personalization in building customer loyalty. Abmatic AI. URL: https://abmatic.ai/blog/role-of-personalization-in-building-customerloyalty (date of access: 02.05.2024).

New Epsilon research indicates 80% of consumers are more likely to make a purchase when brands offer personalized experiences. Epsilon.

URL: https://www.epsilon.com/us/about-us/pressroom/new-epsilon-researchindicates-80-of-consumers-are-more-likely-to-make-a-purchase-when-brands-offerpersonalized-experiences (date of access: 02.05.2024).

Puk K. Transforming retail: the complete guide to personalization. Netguru. URL: https://www.netguru.com/blog/guide-personalization-in-retail (date of access: 02.05.2024).

Vrountas T. Doing personalization in retail correctly: best practices & examples from the pros. Instapage. URL: https://instapage.com/blog/personalizationin-retail/ (date of access: 02.05.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ЧЕРЕЗ НАЛАШТУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 35-37, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/148.