ЯК СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЗМІНЮЮТЬ ПІДХІД ДО ПОКУПКИ

Автор(и)

  • Олександр Білик Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:

https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167

Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021. 251 с.

Маркетинг в соціальних мережах. SMM агенство: https://cases.media/en/article/marketing-v-socialnikh-merezhakh-smm-agenstvo

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Використання соціальних мереж для збільшення клієнтів: https://guildofmarketing.com/vykorystannia-sotsialnykh-merezh-dlia-zbilshenniaprodazhiv/

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ЯК СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЗМІНЮЮТЬ ПІДХІД ДО ПОКУПКИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 44-45, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/151.