ЯК СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЗМІНЮЮТЬ ПІДХІД ДО ПОКУПКИ
Анотація
.
Посилання
Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:
https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167
Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021. 251 с.
Маркетинг в соціальних мережах. SMM агенство: https://cases.media/en/article/marketing-v-socialnikh-merezhakh-smm-agenstvo
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Використання соціальних мереж для збільшення клієнтів: https://guildofmarketing.com/vykorystannia-sotsialnykh-merezh-dlia-zbilshenniaprodazhiv/