ЕВОЛЮЦІЯ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • О. С. Братко Західноукраїнський національний університет Автор
  • Н.В. Бурда Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • О. С. Братко, Західноукраїнський національний університет

    доцент, викл. кафедри міжнародних економічних відносин Західноукраїнський національний університет 

Посилання

Pulizzi J, Barrett N. "Get Content Get Customers" - Turn Prospects into Buyers with Content Marketing". NSB Management Review. 2010. C, 98–100.

Hadiyati R., From Content to Commerce: Investigating the Role of Content Marketing in Driving Sales and Brand Engagement. Research Gate. 2024.

Cvitanovic P. L, Navigating New Marketing Technologies, Channels and Metrics. Managing Global Transitions. 2018.

Schmidt A. Information Overload in Content Marketing: Why We Need More Meaningful Content. Skill & Care Marketing Solutions. 2024.

Poleac G., Gherguț-Babii A.-N. How social media algorithms influence the way users decide – Perspectives of social media users and practitioners. Technium Social Sciences Journal. 2024. С, 69-81.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ЕВОЛЮЦІЯ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ ЯК АКТУАЛЬНИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 53-55, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/155.