ЗМІНА СТРУКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ

Автор(и)

  • Анастасія Бура Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Olejniczuk-Merta A. Zachowanie młodych kon- sumentów w Polsce w warunkach globalizacji rynków. Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europej- skiej. V Międzynarodowa Konferencja Sieci Krajów Grupy Wyszehradzkiej, Katowice 1999.

Свидрук І.І., Клепанчук О.Ю. Системний аналіз розвитку споживчого ринку України. Вісник ЛТЕУ. Економічні науки. 2021. №64. URL: http://journalslute.lviv.ua/index.php/visnyk-econom/article/view/973

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – 62-64 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати