ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СФЕРУ ПРОДАЖІВ

Автор(и)

  • Соломія Буяк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Bawack, R. E., Wamba, S. F., Carrillo, K. D. A., & Akter, S. (2022). Artificial intelligence in e-commerce: A bibliometric study and literature review. Electronic Markets, 32, 297–338. https://doi.org/10.1007/s12525-022-00537-z

Khrai, L. T. (2020). Role of artificial intelligence in shaping consumer demand in e-commerce. Future Internet, 12(12), Article 226.

https://doi.org/10.3390/fi12120226

П’ятницька, Г. Т., & Григоренко, О. М. (2019). Електронна комерція B2C: Розвиток у Східній Європі, ризики та ефект інституціонального витіснення. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, 1(1), 121–129. https://doi.org/10.23939/smeu2019.01.122

Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу. https://www.bbc.com/ukrainian/news-45818552

Нейромережі в індустрії краси: як штучний інтелект може допомогти візажисту. https://www.make-me-up.org/uk/post/nejromerezhi-v-industrii-krasi-yakshtuchnij-intelekt-mozhe-dopomogty-vizazhistu-uspishnyj-vizazhist

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СФЕРУ ПРОДАЖІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 59-60, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/157.