СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Яромир Вавричук Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Катерина Ильченко. Що таке нейромаркетинг і для чого він потрібен бізнесу. 2020. URL.: https://neuro-knowledge.com/uk/what-is-neuromarketing/.

Салмі Мохд Іса, Аїда Азліна Мансор, Хайрія Разалі. Етика в нейромаркетингу та її наслідки для бізнесу, щоб залишатися пильним. 2019. URL.: https://www.researchgate.net/publication/335232446.

Ден Рассел. Що таке нейромаркетинг? 2019. URL.: https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2019/03/06/what-isneuromarketing/.

Gani, M. O., Alam, M. Z., Alom, M. Z., & Faruq, M. O. (2018). Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective Marketing and Management of Innovations, 2, 327-338. https://doi.org/10.21272/mmi.2018.2-25.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 63-64, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/160.