СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ЗАГРОЗИ

Автор(и)

  • Софія Вовнянка Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Похилько С.В., Єременко А.Ю. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів. 2020. № 3. Вісник СумДУ. Серія «Економіка». С. 130-139. URL: https://visnyk.fem.sumdu.edu.ua/issues/3_2020/14.pdf.

Соціальні мережі для бізнесу – використовуємо правильно! / червень, 2018. URL: https://webprofit.com.ua/sotsialni-merezhi-dlya biznesu/.

Вісім найкращих сайтів соціальних медіа, яким варто віддати перевагу у 2023 році / Adobe Express, 2022. URL:

https://www.adobe.com/express/learn/blog/top-social-media-sites#instagram.

Семененко К.Ю., Юрченко В.І., Скригун Н.П. Маркетингова діяльність в соціальних мережах “Facebook” та “Instagram”. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2019. № 2, т. 30. С. 164-168. URL: https://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2019/30_69_2/33.pdf.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖУ: МОЖЛИВОСТІ ТА ЗАГРОЗИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 67-68, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/161.