ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ В ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖАХ

Автор(и)

  • Ірина Возьна Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Гайдаєнко А. О., Бондаренко О. М. Електронна комерція: практичний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2020. – 240 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Євдокимов О. В. Маркетплейси: все про онлайн-платформи для продажу товарів. – Х.: Фенікс, 2022. – 240 с.

Персоналізація в маркетингу: Закордонні кейси та практичні поради для eCommerce. URL:https://turumburum.ua/about

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ В ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖАХ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 71-73, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/165.