ЕТИЧНІ РАМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Христина Волошин Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Філіпа Котлер, Нірмал Кумар, Кейт Хендерсон. Нейромаркетинг: чи є це майбутнім маркетингу?" (2018). URL: https://hbr.org/2024/02/the-future-ofmarketing-is-intergenerational

Крістін Лайн, Дженніфер Сміт, Крістіан Кох. Нейромаркетинг: огляд методів, застосувань та етичних проблем". (2019). URL:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3152487/

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Завантаження

Опубліковано

2024-07-12

Як цитувати

“ЕТИЧНІ РАМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, July 2024, pp. 74-75, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/166.