АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ ПРИ РОЗРОБЦІ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ

Автор(и)

  • Анна Данилюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Haleem Abid, Javaid Mohd, Asim Qadri Mohd, Pratap Singh Ravi, Suman Rajiv. Artificial intelligence (AI) applications for marketing: A literature-based study, International Journal of Intelligent Networks. Volume 3, 2022, Pр. 119-132. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666603022000136. (дата звернення: 01.05.2024).

Kumar V., Abdul R. Ashraf, Waqar Nadeem. AI-powered marketing: What, where, and how? International Journal of Information Management. Volume 77, 2024. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0268401224000318. (дата звернення: 01.05.2024).

Yaiprasert Chairote, Nizar Hidayanto Achmad. AI-powered in the digital age: Ensemble innovation personalizes the food recommendations. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. Volume 10, Issue 2, 2024. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2199853124000556. (дата звернення: 01.05.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ШІ ПРИ РОЗРОБЦІ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 89-90, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/175.