ЧОМУ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГ ДЕДАЛІ БІЛЬШЕ ОБИРАЮТЬ, НІЖ ОФЛАЙН-МАРКЕТИН

Автор(и)

  • Анастасія Деменцевич Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Smith, J. (2020). The Importance of Online Marketing in Today's Market. *Marketing Insights*, C 45-56.

Brown, A. (2019). The Advantages of Digital Marketing over Traditional Marketing. *Journal of Marketing Research*, C 102-115.

Johnson, R. (2021). Enhancing Customer Engagement through Online Platforms. *Digital Marketing Review*, C 77-89.

White, S. (2018). Measuring the Effectiveness of Online Marketing Campaigns. *Journal of Digital Advertising*, C 32-41.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ЧОМУ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГ ДЕДАЛІ БІЛЬШЕ ОБИРАЮТЬ, НІЖ ОФЛАЙН-МАРКЕТИН”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 91-92, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/176.