ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА МАШИННОГО НАВЧАННЯ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ ОФЛАЙН ТА ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ

Автор(и)

  • Анастасія Дерех Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Іванов А. В., Ковальчук Ю. Б. "Штучний інтелект у маркетингу: можливості та виклики", Київ, 2022.

Сміт Дж., Вільямс Р. "Автоматизація логістики через ШІ: Глобальний огляд", Лондон, 2021.

Мельник Л. Г., Шкарлет С. М. "Етика управління даними в умовах цифрової економіки", Київ, 2023.

Блейк М., Лі Т. "Прогнозування майбутнього: ШІ в епоху глибинного навчання", Нью-Йорк, 2023.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА МАШИННОГО НАВЧАННЯ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ ОФЛАЙН ТА ОНЛАЙН ПРОДАЖІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 93-94, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/177.