РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ
Анотація
.
Посилання
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021. 251 с.
Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:
https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167
Гілл, П. (2019). «Історія Starbucks: як бренд змінив світ». Багряне видавництво.
Завантаження
Опубліковано
2024-05-23
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 97-98, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/179.