ТИПИ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • Софія Дмитерко Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382.

Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / пер. з англ. Олексій Сіпігін. Київ: Альпіна Паблішер, 2021., 251c.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021, 180c.

Л.А. Коваль, С.А. Романчук, Кіровоградський національний технічний університет. "Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки", 2010., 122c. URL: https://dspace.kntu.kr.ua/server/api/core/bitstreams/359c3aeb-44ea-488e-af1a-64c9434369d8/content

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23