ОСОБЛИВОСТІ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Анотація
.
Посилання
Окландер М.А., Литовченко І.Л. Комплекс Інтернет-комунікацій в маркетингу. Маркетинг в Україні. 2008. № 10. С. 29-35.
Мендела І.Я. Стратегії онлайн-продажу готельного продукуту. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип. 17. Т. 2. С. 195- 203.
Купалова. Г.І., Артюх. Т.М., Бодяковська. А.В. Стратегія розвитку електронної комерції в період пандемії COVID-19. Підприємництво і торгівля. 2021. № 28. С. 40-48.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
17 Strategies For Increasing Your Online Sales. Forbes. 2020. URL: https://www.forbes.com/sites/square/2020/11/13/17-strategies-for-increasing-youronline-sales/?sh=5fccff3b68c4.
Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: