ОСОБЛИВОСТІ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Автор(и)

  • Вероніка Задорожна Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Окландер М.А., Литовченко І.Л. Комплекс Інтернет-комунікацій в маркетингу. Маркетинг в Україні. 2008. № 10. С. 29-35.

Мендела І.Я. Стратегії онлайн-продажу готельного продукуту. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип. 17. Т. 2. С. 195- 203.

Купалова. Г.І., Артюх. Т.М., Бодяковська. А.В. Стратегія розвитку електронної комерції в період пандемії COVID-19. Підприємництво і торгівля. 2021. № 28. С. 40-48.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

17 Strategies For Increasing Your Online Sales. Forbes. 2020. URL: https://www.forbes.com/sites/square/2020/11/13/17-strategies-for-increasing-youronline-sales/?sh=5fccff3b68c4.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:

https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ОСОБЛИВОСТІ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 114-6, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/189.