ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ В TIKTOK

Автор(и)

  • Анна Забожко Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Мартін Томас Посібник. The Financial Times зi стратегiї для соцiальних медiа. 2020.

Кріс Стокель-Вокер. TikTok Boom: The Inside Story of the World's Favourite App. 2023.

Стаття «Examining the Extended Advertising Value Model: A Case of TikTok Short Video Ads» - https://www.mjosbr.com/download/examining-theextended-advertising-value-model-a-case-of-tiktok-short-video-ads-11820.pdf

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ В TIKTOK”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 111-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/190.