ЕМОЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор(и)

  • Богданна Іжевська Західноукраїнський національний університет Автор
  • Василь Левицький Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Customer Brand Preference and Decisions: Gallup's 70/30 Principle. September, 2022. URL: https://www.gallup.com/workplace/398954/customer-brandpreference-decisions-gallup-principle.aspx (available at: 09.05.2024).

Емоційно-психологічний стан українців: ключові результати соціологічного дослідження / Український інститут майбутнього та New Image Marketing Group, 2023. URL: https://uifuture.org/publications/emoczijnopsyhologichnyj-stan-ukrayincziv-klyuchovi-rezultaty-socziologichnogodoslidzhennya/?fbclid=IwAR3Nafnbq0KSDiucvcFJj1VRb6FiKjsqd5kNXFjgfJA0xnBwzLHmFwrTNxY (дата звернення: 09.05.2024).

Емоційний креатив брендів в умовах війни: дозволені та заборонені прийоми. Жовтень, 2022. URL: https://www.restorator.ua/post/war_brand_emotions (дата звернення: 17.05.2024).

Сприйняття рекламного креативу під час війни: звіт за результатами дослідження Google та Kantar. Жовтень, 2022. URL:

https://services.google.com/fh/files/events/webinar.pdf (дата звернення: 09.05.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ЕМОЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 117-9, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/191.