АДАПТИВНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВИЙ ТРЕНД СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ

Автор(и)

  • Анастасія Каплун Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Кашина Марія Digital marketing 2023: очікування та прогнози. Блог, Promodo. Грудень, 2022. URL: https://www.promodo.ua/blog/digital-marketing-2023-ochikuvannya-ta-prognozi (дата звернення: 24.04.2024).

Як адаптувати маркетингові стратегії в умовах мінливої поведінки клієнтів? Блог, ANT Media. Листопад, 2023. URL:

https://www.theantmedia.com/post/yak-adaptuvati-marketingovi-strategiyi-v-umovahminlivogo-spozhivchogo-seredovishcha (дата звернення: 24.04.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“АДАПТИВНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВИЙ ТРЕНД СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БРЕНДУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 120-2, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/192.