ІМІДЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГУ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Автор(и)

  • Павло Костюк Національний університет «Одеська політехніка» Автор

Анотація

.

Посилання

S.Ivanytska, N.Bakalo, O.Derkatch, Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування. Економіка і регіон. URL:

https://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/2548 (дата звернення: 11.05.2024)

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ІМІДЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА МАРКЕТИНГУ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 137-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/199.