ТРУДНОЩІ РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Анастасія Кравець Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Полторак В.А. Маркетингові дослідження. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003.

Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу: [монографія] / Нєізвестна О. В., Скринько Н. В. – ДонНУЕТ, 2016. – 215с.

URL: https://researchgate.net/profile/Olena-Nieizviestna/publication/340676943_Theory_of_consumer_behavior_in_the_marketing_interpretation_Monograph/links/5eb08c3292851cb2677375b4/Theory-of-consumer-behavior-in-the-marketinginterpretation-Monograph.pdf

Шварц Пол Оцінка ступеня задоволеності споживача: Як дізнатися, що насправді думають люди / Пер. з англ. Е. І. Дорошенко, під наук. редакцією Е. Е. Козлова. – Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2007. – 352 с

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ТРУДНОЩІ РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 142-4, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/201.