ТРУДНОЩІ РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧА
Анотація
.
Посилання
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Полторак В.А. Маркетингові дослідження. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003.
Теорія споживчої поведінки в трактуванні маркетингу: [монографія] / Нєізвестна О. В., Скринько Н. В. – ДонНУЕТ, 2016. – 215с.
Шварц Пол Оцінка ступеня задоволеності споживача: Як дізнатися, що насправді думають люди / Пер. з англ. Е. І. Дорошенко, під наук. редакцією Е. Е. Козлова. – Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2007. – 352 с
Завантаження
Опубліковано
2024-05-23
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“ТРУДНОЩІ РОЗУМІННЯ МОТИВАЦІЇ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 142-4, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/201.