ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ПРИ СТВОРЕННІ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • Соломія Куцик Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Нейромаркетинг: ключові підходи для кращого розуміння поведінки споживачів. URL: https://blog.depositphotos.com/ua/nejromarketing.html

Нейромаркетинг як технологія управління споживачами. URL: https://naurok.com.ua/stattya-na-temu-neyromarketing-yak-tehnologiya-upravlinnyaspozhivachami-250670.html

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Іванечко Н.Р., Оконський М.В. Рекламно-комунікаційна індустрія України: вплив факторів макросередовища. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №6 (324). C. 215-219. URL: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6

Борисяк О. В., Іванечко Н. Р. Формування цифрового комунікативного середовища з надання енергетичних послуг на засадах кліматично нейтрального розвитку. Бізнес Інформ. 2021. № 3. С. 44-50. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-3-44-50

Іванечко Н.Р. Управління комунікаціями: меми. Маркетинг і цифрові технології: Зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. 29–30 вересня 2022 р. / Одеська політехніка. Одеса: ТЕС, 2022. 136 с.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ПРИ СТВОРЕННІ РЕКЛАМИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 153-5, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/207.