ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖІВ
Анотація
.
Посилання
Огляд книги Психологія впливу | Kyivstar Business Hub. Kyivstar Business Hub – корпоративний блог для бізнесу. URL: https://hub.kyivstar.ua/reviews/psihologiya-vplivu-perekonuj-vplivajzahishhajsya
Вплив попиту та пропозиції на оцінку вартості об'єкта. Журнал особистості та соціальної психології. 1983. Т. 32, № 5. С. 124–127.
Що таке інформаційне зараження. Центр протидії дезінформації | Головна сторінка. URL: https://cpd.gov.ua/announcement/czpd_poyasnyuye-yakpraczyuye-mehanizm-zara/
Як маркетологи “примушують” нас купувати швидше, більше та частіше - Genius.Space. Genius.Space. URL: https://genius.space/lab/yakmarketologi-primushuyut-nas-kupuvati-shvidshe-bilshe-ta-chastishe/
Хрупович Світлана. Моделювання каналів розподілу при електронних продажах. Світ економічної науки. Збірник тез міжнародної науковопрактичної інтернет конференції. Тернопіль. - 2017. - №5. - С.121-123.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т., Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382.
Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.