ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ПРОВІДНИЙ ІНСТРУМЕНТ В МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Олена Маринович Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Інституційні засади і маркетингові імперативи сталого розвитку: Колективна монографія. / [Ред. T.M. Борисова, Г. Л. Монастирський]. Тернопіль: «Економічна думка ЗУНУ», 2020. 340 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с.

Хрупович С. Є. Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингу / Світлана Євгенівна Хрупович, Ростислав Богданович Окрепкий, Володимир Тарасович Дудар // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 74. — № 1. — С. 163–170. — (Маркетинг).

Хрупович С. Є. Інтеграція маркетингових досліджень з технологіями віртуальної реальності на основі штучного інтелекту /Світлана Хрупович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 81. — № 2. — С. 140–146. — (Маркетинг).

ChatGPT, відповідь на «Поясни що таке штучний інтелект», OpenAI, 13 травня 2024 р.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ПРОВІДНИЙ ІНСТРУМЕНТ В МАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 186-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/220.