ІНТЕРНЕТ-ПРОДАЖІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • Іван Марфієвич Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Гайдаєнко А. О., Бондаренко О. М. Електронна комерція: практичний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2020. – 240 с.

Коваленко С. М. Дропшипінг: як створити успішний онлайн-бізнес без складів та інвестицій. – К.: Лібріка, 2021. – 184 с.

Звіти про розвиток онлайн-маркетплейсів. URL: https://allo.ua/ua/yakzaroblyati-na-marketplejs-iz-vkladennyami-ta-bez-5-lajfhakiv_am0-12/

Євдокимов О. В. Маркетплейси: все про онлайн-платформи для продажу товарів. – Х.: Фенікс, 2022. – 240 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ІНТЕРНЕТ-ПРОДАЖІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА СПОЖИВАЧІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 194-5, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/223.