МОТИВАЦІЙНИЙ КОНФЛІКТ І РАНЖУВАННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Вікторія Михалевська Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Сутність і види конфліктів в організації. https://studentam.net.ua/content/view/3348/97/

Поведінка споживачів.https://moodle.wunu.edu.ua/pluginfile.php/625819/mod_resource/content/1/%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F_1.pdf

Market segmentation. https://en.wikipedia.org/wiki/Market_segmentation

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“МОТИВАЦІЙНИЙ КОНФЛІКТ І РАНЖУВАННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 196-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/225.