СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ СПОРТИВНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Михайло Оконський Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Михайло Оконський, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

Посилання

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162.

Іванечко Н.Р., Оконський М.В. Рекламно-комунікаційна індустрія України: вплив факторів макросередовища. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №6 (324). C. 215-219.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ СПОРТИВНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ПОСЛУГ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 220-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/235.