СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ СПОРТИВНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Анотація
.
Посилання
Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162.
Іванечко Н.Р., Оконський М.В. Рекламно-комунікаційна індустрія України: вплив факторів макросередовища. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №6 (324). C. 215-219.
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ СПОРТИВНО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ПОСЛУГ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 220-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/235.