ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

  • Зоя Осадчук Західноукраїнський національний університет Автор
  • Олександр Приступа Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Бабаченко Л.В., Вербицька А.В., Голенок Б.Р. Соціальний медіа маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємства. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 57. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-107.

Журило В.В. Маркетинг впливу як комунікаційний інструмент просування товарів у соціальних інтернет-мережах. Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11-2. С. 29-36.

Аналітика в SMM: як виміряти ефективність вашої стратегії. Блог, лютий 2024. URL: https://lemon.school/blog/analityka-v-smm-yak-vymiryatyefektyvnist-vashoyi-strategiyi (дата звернення: 18.05.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 231-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/240.