РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ФІРМИ НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Ірина Панькевич Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Дідівський, М.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства [Текст] / М.І. Дідівський // - К.: Знання, 2006. - 462 с.

Полковниченко С. О., Єльчищева І. А. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах посилення євроінтеграційних процесів. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. № 3(19). С. 89-98.

Хринюк О. С., Ганіч С. С. Торговельна політика компанії: стратегії виходу на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://doi.org/10.32782/2524- 0072/2022-40-13 (дата звернення: 15.06.2024).

Шталь Т. В., Козуб В. О., Нахметов А. Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнесінформ 2018 №1. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-1_0-pages-345_351.pdf (дата звернення: 15.06.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ФІРМИ НА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК В УМОВАХ ВІЙНИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 234-6, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/241.