ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖІ
Анотація
.
Посилання
Гончарук, Т. М. (2018). Досвід споживачів у цифрову епоху: онлайн проти офлайн. Український журнал маркетингу, 21(4), 97-112. DOI: 10.32620/ujm.2018.21.4.97
Мельник, О. В. (2020). Тенденції мобільної комерції в Україні. Журнал мобільних технологій, 8(4)
Іваненко, О. М. (2021). Електронна комерція в Україні: виклики та перспективи. Журнал економічних досліджень
Шевченко, О. Г. (2019). Логістичні аспекти електронної комерції в Україні. Логістика та управління ланцюгами постачань
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖІ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 237-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/242.