ТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ: ВІД ТРАДИЦІЙНИХ МАГАЗИНІВ ДО ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ

Автор(и)

  • Даяна Подгурська Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Литовченко І.Л. Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки. Економіка України. 2020. № 1 (698). С. 36-47. https://doi.org/10.15407/economyukr.2020.01.036

Іванов М.М. Розвиток маркетингових систем у сучасній цифровій економіці / М. М. Іванов. // Цифрова економіка. – 2018. – С. 141-143.

Орєхова Т.В. Драйвери трансформацій міжнародних виробничих систем в умовах дигіталізації глобальної економіки / Т.В. Орєхова, Я.С. Тертичний // Економіка і організація управління. – 2017. – №3. – С. 29-38.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ: ВІД ТРАДИЦІЙНИХ МАГАЗИНІВ ДО ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 239-40, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/243.