СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПРОДАЖІВ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН
Анотація
.
Посилання
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Штучний інтелект (ШІ) – що це таке, як працює і навіщо потрібен. Termin.in.ua. URL: https://termin.in.ua/shtuchnyy-intelekt/
Panel® E. Council Post: 11 Risks To Using AI In Marketing (And How To Mitigate Them). Forbes. URL: https://www.forbes.com/sites/forbescommunicationscouncil/2024/04/25/11-risks-tousing-ai-in-marketing-and-how-to-mitigate-them/sh=889ce6e58515
Ньюком С. What the New York Times' copyright infringement case means for AI models. Legal Services | Australia - Home | Clayton Utz. URL: https://www.claytonutz.com/insights/2023/december/what-the-new-york-timescopyright-infringement-case-means-for-ai-models
Chu D. Balancing AI and Human Insight in Content Marketing. AiThority. URL: https://aithority.com/machine-learning/balancing-ai-and-human-insight-incontent-marketing/
Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. -Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382