ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ: ОГЛЯД ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Рувим Райтер Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій. Історія розвитку розпізнавання мови. 2021. URL: https://duikt.edu.ua/ua/news-1-576-9187-istoriya-rozvitku-rozpiznavannya-movi_kafedra-shtuchnogo-intelektu

Aorinka. Як використовувати ШІ для перекладу веб-сайтів WordPress. 2023. URL: https://www.linguise.com/uk/

Хабр. Як використовувати Claude: знайомство з головним конкурентом ChatGPT і базові правила його використання. 2024. URL: https://habr.com/ru/companies/bothub/articles/812659/

Ковальова Анастасія. Чат-бот Claude від Anthropic тепер безплатно доступний у Європі — в Україні теж. 2024. URL: https://ain.ua/2024/05/14/chatbot-claude-vid-anthropic-teper-bezplatno-dostupnyj-vyevropi-v-ukrayini-tezh/

ForkLog UA. Генерація зображень нейромережею: 5 безкоштовних сервісів. 2023. URL: https://forklog.com.ua/exclusive/generatsiya-zobrazhennejromerezheyu-5-bezkoshtovnyh-servisiv

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ: ОГЛЯД ТА ПЕРСПЕКТИВИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 255-7, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/249.